J. Navikiene 300x300
O. Abrameko 300x300

Atlygio ir papildomų naudų sistemų kūrimas. Vertė darbuotojui ir kaštai darbdaviui

Seminarą veda auditorė Jurgita Navikienė ir ir lektorius Oleg Abramenko.

Seminaro metu dalyviai sužinos, kokios atlygio ir papildomų naudų sistemos naudojamos įmonėse, kurios iš jų veiksmingos ir kurios nebe, kiek tai kainuoja darbdaviui, kaip darbuotojai suvokia šių sistemų naudą, ar tai, kas svarbu darbuotojui, svarbu ir darbdaviui.
Ne mažiau svarbu įvertinti ir apmokestinimo gyventojų pajamų mokesčiu ir valstybinio socialinio draudimo įmokomis klausimus. Kurios iš papildomų naudų priskiriamos leidžiamiems atskaitymams apskaičiuojant pelno mokestį?
Lektoriai pasidalins geriausiomis praktikomis bei pateiks tikslią šių naudų apskaičiavimo ir apmokestinimo įrankį Excel formatu, kuris padės dalyviams savarankiškai kurti jiems tinkančias naudų sistemas.

2019-06-14 Trakai

Trukmė 6 ak. val.

Kaina: 220.00 € + PVM

PRANEŠĖJAI

Jurgita Navikienė – auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

Oleg Abramenko – konsultantas, vadovas, turintis 16 metų verslo plėtros patirtį, 5 metų vadovavimo patirtį, kurią įgijo dirbdamas stambioje bendrovėje (800+ darbuotojų). 6 metus veda pardavimų, derybų mokymus Lietuvoje ir Rusijoje. Dirbo logistikoje (jūriniai ir oro pervežimai), su prekybos centrais ir jų nuomininkais (parduotuvių tinklai, vaistinės, bankai), aviacijoje (vadovavimas pardavimams globaliose rinkose: Rusijoje, NVS šalyse, Europoje, Azijos regione). Globalioje korporacijoje įgyta vadovavimo patirtis leidžia Olegui gerai suprasti klientų poreikius „iš vidaus“, kitaip sakant „iš kitos barikadų pusės“. Olegas yra tokių konferencijų kaip „Pardavimų formulė“ (1700+ dalyvių) ir „Pardavimo profesionalų diena“ (500+ dalyvių) pranešėjas.

TEMOS

  • Darbo apmokėjimo sistema pagal Darbo kodeksą privaloma įmonėms, turinčioms 20 ir daugiau darbuotojų. Darbuotojų grupavimas darbo apmokėjimo sistemoje. Galimybės.
    Kas privaloma joje? Kaip įmonę riboja naudojama buhalterinė apskaitos programa?

    Mėnesinė alga, valandinis darbo užmokestis ar vienetinė darbo užmokesčio sistema. Ką geriausia pasirinkti?
    Pagrindiniai mėnesio algų skaičiavimo principai. Kuo skiriasi vidutinio darbo užmokesčio skaičiavimas?
  • Kas motyvuojant darbuotojus veikė prieš 10 metų ir kas veikia / neveikia dabar? Iš ko susideda atlygio ir motyvacinė sistemos? Kas darbuotojus motyvuoja dirbti, vadovo požiūriu? Darbuotojų pareigybinių instrukcijų ribų išplėtimas / išnykimas.
    Kaip darbo apmokėjimo sistemos prievolę paversti nauda įmonei? Papildomos naudos. Apmokestinimas (skaičiuoklės pavyzdžiu) – gyventojų pajamų mokestis, valstybinio socialinio draudimo įmokos, pelno mokestis.
    Motyvacinių priemonių įvairovė ir apmokestinimas. Pagrindiniai principai. Kokie mokesčiai taikomi motyvacinėms priemonėms – GPM, „Sodros“ įmokos, ar priskiriama leidžiamiems atskaitymams apskaičiuojant pelno mokestį? Kada galima neskaičiuoti mokesčių?

  • Vadovų galvos skausmas – kvalifikuotų darbuotojų išlaikymas. Kaip atlygio sistema gali padėti?
    Atlyginimas ir premijavimas, skatinimas. Ar buhalteriai ir vadovai identiškai supranta šias sąvokas?
    Kuris iš motyvacinių finansinių priedų iš tikrųjų veiksnus darbuotojui? Darbuotojų papildomų naudų individualus krepšelis: kaip jį sudaryti?
    Kaip sukurti darbuotojams papildomų naudų / skatinimo priemonių, kurios darbdaviui nekainuoja? (praktiniai patarimai, kuriuos dalyviai iš karto galės pradėti taikyti savo įmonėje)
  • Darbo krūvio paskirstymo principai. Techninio darbo efektyvinimas. Atsakomybės ribų nustatymas ir pasidalijimas. Galimybė konkuruoti su kitomis įmonėmis. Kvalifikacijos kėlimo galimybės ir skatinimas. Inovacijos.
    Darbui tinkamos aplinkos kūrimas ir jos įtaka darbuotojo išlaikymui ir motyvavimui. Apie ką dažnai pamiršta vadovai?
  • Aptartų ir taikomų priemonių įgyvendinimas ir aprašymas įmonėje – darbo apmokėjimo sistemoje. Buhalterinės apskaitos programos konfigūravimas keičiant apmokėjimo sistemą ir diegiant naujas motyvacines priemones.

Papildoma informacija:

Specialus pasiūlymas! Dalyvaujant daugiau negu vienam atstovui iš tos pačios įmonės, antram ir kitiems dalyviams kaina 190 EUR + PVM.

1110239149712436.ot5NbSrTee7y3flcOiUP_height640
DOVANA!
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna papildomų
naudų apskaičiavimo ir apmokestinimo įrankį Excel formatu.

TRAKAI

Esperanza Resort & SPA
Paunguriai, Trakų r., Vilniaus apskr.
tel. (8 5) 263 99 22
info@countline.lt