O. Abrameko 300x300

Kaip didinti pardavimus stambioms įmonėms ir organizacijoms

Seminarą veda Oleg Abramenko

Mokymų metu lektorius praktikas, pardavimo vadovas Oleg Abramenko pasidalins savo sukaupta patirtimi su dalyviais. Beje, sėkmingą pardavėjo karjerą Olegas pradėjo būtent Klaipėdos įmonėje UAB „Gelna“, kuri užsiima krovinių gabenimu jūriniais konteineriais po visą pasaulį. Lektorius praktikas netiki jokiomis auksinėmis pardavimo formulėmis arba frazėmis, tačiau aiškiai gali nurodyti pagrindinius sėkmingą pardavimą lemiančius veiksnius.

Mokymų metu dalyviai sužinos:

– Kokie veiksniai lemia sėkmingą pardavimą?
– Kuo skiriasi pardavimai stambiems klientams nuo pardavimų mažesniems?
– Kaip siūlomą vertę supranta pardavėjas ir kaip ją supranta pirkėjas?

Be to, mokymų metu vyks diskusijos, bus pateikiami praktiniai pavyzdžiai, vyks probleminių pardavimo situacijų aptarimas.

2019-05-18 Palanga

Trukmė 6 ak. val.

Kaina: 250.00 € + PVM

PRANEŠĖJAI

Seminarą veda Oleg Abramenko – konsultantas, vadovas, turintis 16 metų verslo plėtros patirtį, 5 metų vadovavimo patirtį, kurią įgijo dirbdamas stambioje bendrovėje (800+ darbuotojų). 6 metus veda pardavimų, derybų mokymus Lietuvoje ir Rusijoje. Dirbo logistikoje (jūriniai ir oro pervežimai), su prekybos centrais ir jų nuomininkais (parduotuvių tinklai, vaistinės, bankai), aviacijoje (vadovavimas pardavimams globaliose rinkose: Rusijoje, NVS šalyse, Europoje, Azijos regione). Globalioje korporacijoje įgyta vadovavimo patirtis leidžia Olegui gerai suprasti klientų poreikius „iš vidaus“, kitaip sakant „iš kitos barikadų pusės“. Olegas yra tokių konferencijų kaip „Pardavimų formulė“ (1700+ dalyvių) ir „Pardavimo profesionalų diena“ (500+ dalyvių) pranešėjas.

TEMOS

Sėkmingą pardavimą lemiantys veiksniai. 3 pagrindiniai sėkmingo pardavimo veiksniai. Kuo skiriasi pardavimai stambiems klientams nuo pardavimų mažesniems. SPŽ – kas jie.
Pirkėjų tipai. Pirkėjų tipai ir jų įtaka pardavimui.
Interesų derinimas. Įmonės interesai: ką turime žinoti atlikdami stambius pardavimus.
Vertės pasiūlymas. Kokią vertę siūlome klientui:

  • Kaip siūlomą vertę supranta pardavėjas ir kaip ją supranta pirkėjas;
  • Kaip išmokti kurti vertę klientui;
  • 4 pagrindiniai vertės tipai.

Papildoma informacija:

Specialus pasiūlymas! Dalyvaujant daugiau negu vienam atstovui iš tos pačios įmonės, antram ir kitiems dalyviams taikoma 10 proc. nuolaida.

Taip pat galima rinktis papildomas individualias konsultacijas su pardavimo vadovu Olegu Abramenko (dėl detalesnės informacijos ir kitų datų susisiekite tel. +370 5 205 1562).

PALANGA

Viešbutis „Amberton Green Apartments“
M. Valančiaus 1
tel. (8 5) 263 99 22
info@countline.lt