Aiste Mazeikiene 300x300

Naujų klientų „medžioklė“ socialiniuose tinkluose

Seminarą veda Aistė Mažeikienė.

Programos tikslai: suprasti, sužinoti ir išmokti

  • Kuo klientų „medžioklė“ panaši į medžioklę?;
  • Kaip atpažinti savo klientą socialiniuose tinkluose;
  • Kaip parašyti ir užkalbinti, kad klientas jaustųsi išskirtinis;
  • Kaip kurti ilgalaikį bendravimą – konsultavimą socialiniuose tinkluose.

2019-08-19 Vilnius

Trukmė 6 ak. val.

Kaina: 120.00 € + PVM

LEKTORIAI

Aistė Mažeikienė – Lektorė yra verslo praktikė, konsultuoja organizacijas nuo 1999 metų. Aistė atlieka kompetencijų įvertinimą, darbuotojų motyvacijos, lojalumo, „slapto kliento“ tyrimus, įdiegia darbuotojų vertinimo sistemą įmonėse. Ji taip pat nustato atrankos ir mokymosi poreikius, sudaro tęstinius mokymosi planus, dalyvauja mokymo efektyvumo vertinime. 92 Aistės straipsniai organizacijų psichologijos tematika publikuoti verslo, mokslo ir populiariuosiuose leidiniuose (1999–2011 m.). Ji turi 9 metų patirtį specialistų ir vadovų atrankos bei „galvų medžioklės“, kompetencijų vertinimo srityje. Be to, ji dėsto „Retoriką“, „Vadovavimo psichologiją“ ir „Žmogiškųjų išteklių valdymą“ dviejose aukštosiose mokyklose. Kaip lektorė turi 13 metų patirtį organizuojant ir vedant verslo, viešųjų bei valstybinių organizacijų darbuotojų mokymus.

TEMOS

  • Kaip atpažinti tinkamą
    • Tinkamo mums kliento elgesio socialiniuose tinkluose aptarimas.
    • Paieškos kriterijai: kuo domisi, kas tokie, kiek laiko juos stebėti?
  • Kas ir kada „medžioja“?
    • Paieška kaip įmonės įvaizdžio valdymo dalis. Atkaklumas, nuoseklumas, azartas (arba kiekvienas esame pardavėjas).
      1. Kaip socialiniuose tinkluose susiformuoti klientų duomenų bazę?
      2. Kaip pakviesti, „užnorinti“ bendrauti ir pirkti produktą klientus?
      3. Kaip sudominti, bet neįkyrėti?
    • Kokias žinutes siųsti, kieno vardu?
    • Mūsų ambasadoriai. Patarėjai. Netikri (Fake) profiliai?..
    • Kada „medžiojame“? Laikas.
    • Kaip „prieiti“ prie tinkamų žmonių socialiniuose tinkluose?
  • Kaip „parduoti“ mintį tapti klientu?
    • Konkretūs „medžioklės“ socialiniuose tinkluose etapai ir veiksmai.
    • Ką rašyti potencialiam klientui?
    • Principai: nieko nesiūlome, o išsiaiškiname poreikius ateičiai.
    • Dažniausios bendravimo žinute klaidos.
    • Kaip „parduoti“ kompaniją? Vertės pasiūlymas. Kaip elgtis su klientu, kai jis atsisako mūsų pasiūlymo?
  • Kaip bendrauti toliau, kai pirko, kai nepirko?
    • Kokie tolesni veiksmai? Kada vėl susisiekti su kandidatu?
    • Veiksmų planas.
    • Namų darbai.

VILNIUS

Vilnius / „Corner Hotel“
T. Ševčenkos g. 16, Vilnius
tel. (8 5) 263 99 22
info@countline.lt